Ko tikėtis paskambinus 112?

Jums paskambinus bendruoju pagalbos telefono numeriu 112, Jūsų pagalbos skambutis telefono ryšio tinklais bus nusiųstas pagalbos skambučius administruojančiai institucijai. Jei skambinate Vilniaus mieste ar su juo besiribojančioje Vilniaus rajono dalyje, į Jūsų skambutį atsakys Bendrasis pagalbos centras, jei skambinate kitur Lietuvoje – Jūsų skambutis numeriu 112 bus nusiųstas į atitinkamą teritorinę policijos įstaigą (komisariatą).

Į Jūsų skambutį atsakęs operatorius (pareigūnas):

  • paprašys apibūdinti situaciją ir atsakyti į jo užduotus klausimus;
  • operatyviai įvertins Jums iškilusią grėsmę bei nustatys, kokios skubios pagalbos Jums reikia;
  • informacija apie reikalingą skubią pagalbą nedelsdamas perduos atitinkamoms pagalbos tarnyboms, kurios vyks į nelaimės vietą suteikti reikalingą skubią pagalbą;
  • esant būtinybei, sujungs Jus pokalbiui su kitų pagalbos tarnybų operatoriais (pvz., ugniagesių gelbėtojų, greitosios medicinos pagalbos tarnybos).

    Dėmesio!

    Neretai pasitaiko, kad apie tą pačią nelaimę praneša keli žmonės, todėl nenustebkite, kad Jums paskambinus operatorius tik pasitikslins ar Jūs turite papildomos naudingos informacijos apie įvykį ir baigs pokalbį. Jis taip elgiasi, todėl, kad siekia išvengti pasikartojančios informacijos srauto, greičiau atlaisvinti telefono linijas bei užtikrinti, kad būtų kuo greičiau atsakyta į kitą pagalbos skambutį.