Kada neskambinti 112?

Bendrasis pagalbos telefono numeris 112 nėra skirtas skambinti ir pranešti apie situacijas, kurios akivaizdžiai yra visai nepavojingos ir kai nekyla reali grėsmė gyvybei, sveikatai, saugumui, aplinka ar turtui.

Neskambinkite numeriu 112, jei:

 norite pajuokauti ir pranešti apie tariamai atsitikusią nelaimę;

 ketinate įžeisti operatorius;

 norite tiesiog informuoti, kad Jums nereikia jokios pagalbos;

 norite sužinoti asmens ar organizacijos telefono numerį, adresą, veiklos pobūdį, prekių asortimentą ar kainas;

 norite sužinoti autobusų, traukinių ar lėktuvų tvarkaraščius;

 norite, kad Jus sujungtų su Lietuvos ar užsienio valstybės telefono ryšio abonentu;

 norite patikrinti, ar veikia telefono aparatas;

 norite išsikviesti taksi, net jei ir nepavyksta prisiskambinti taksi paslaugas teikiančioms bendrovėms;

 norite sužinoti savo horoskopą;

 norite užsisakyti ar užsakyti gėlių;

 norite išsakyti savo nuomonę apie politikus ar kitus žmones, politinius įvykius ir pan.;

 norite pasiskųsti, kad Jūsų neįleidžia į klubą, barą, kavinę ar kazino arba neatiduoda paliktų drabužių, daiktų;

 norite prisijungti prie interneto;

 norite pasikonsultuoti dėl kokio nors vaisto ar medikamento vartojimo;

 norite užsisakyti picą į namus;

 pageidaujate įsitikinti, ar numeris 112 iš tikrųjų veikia.

Numeris 112 veikia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę visoje Lietuvos teritorijoje, visuose telefono ryšio tinkluose.

ATMINKITE,

kad skambindamas (-a) numeriu 112 ne pagal paskirtį Jūs užimate telefono liniją, todėl žmogus, kuriam iš tikrųjų reikalinga skubi pagalba, tuo metu negali prisiskambinti, o pagalbos tarnybos veltui eikvoja savo išteklius, todėl jų gali nebūti ten, kur jų labiausiai reikia.